وب سایت رسمی دکتر مهدی فتح الله
آخرین اخبار
كتاب پيكره دانش مديريت فرايند هاي كسب و كار به عنوان كتاب منتخب وزارت ارشاد معرفي شد
كتاب پيكره دانش مديريت فرايند هاي كسب وكار ترجمه و تدوين دكتر مهدي فتح اله و مهندس بهرام ناجدي به عنوان كتاب منتخب وزارت ارشاد در حوزه مهندسي صنايع در مراسم سي و يكمين دوره كتاب سال جمهوري اسلامي ايران معرفي گرديد.
١٣٩٢/١١/٢٦
برگزاري چهاردهمين جشنواره ملي پژوهش و فناوري كشور
چهاردهمين جشنواره ملي پژوهش و فناوري كشور در تاريخ 25 اذر ماه هم زمان با روز پژوهش برگزار گرديد. طي اين مراسم از پژوهشگران و مديران برتر پژوهشي در كشور تقدير گرديد . طی این مراسم اینجانب  توفیق یافتم به عنوان مدیر پژوهشی برتر کشوری از سوی دولت معرفی شوم .
١٣٩٢/١٠/١٨
چك ليست سوالات طرح هاي ارزيابي فني و اقتصادي پروژه هاي صنعتي در لينك جزوات اموزشي درج شده است
دانشجويان درس طراحي و ايجاد صنايع بايد با عنايت به مباحث مطروحه در كلاس و نيز جزوات آموزشي نسبت به تهيه طرح ارزيابي فني و اقتصادي اقدام نمايند براي اين منظور ضروري است تدابيري اتخاذ گردد تا حتي المقدور طرح ارايه شده قادر به پاسخ گويي به سوالات مطروحه در چك ليست باشد.
١٣٩٢/٠٨/١٩
كتاب پيكره عمومي دانش مديريت فرايند هاي كسب و كار به عنوان اثر شايسته تقدير انتخاب شد
در بيست و چهارمين دوره كتاب فصل جمهوري اسلامي ايران ، كتاب پيكره عمومي دانش مديريت فرايند هاي كسب و كار اثر دكتر مهدي فتح اله و مهندس بهرام ناجدي به عنوان كتاب شايسته تقدير انتخاب شد.
١٣٩٢/٠٣/١١
براي انتخاب موضوع پايان نامه مي توانيد به لينك حوزه هاي تخصصي مراجعه نماييد
عناوين مورد اشاره در لينك حوزه هاي تخصصي براي پايان نامه محور موضوعات پيشنهادي است و مي تواند موضوعات متعدد و متوع و حتي تركيبي ديگري را نيز شامل گردد. همچنين براي تعريف تز كارشناسي ارشد و رساله دكترا ارايه ايده اي جديد و نواورانه با تمركز بر ارايه طرح و مدل نظري و كاربردي ، بهينه سازي كمي ،توسعه تئوري ، توسعه متودولوژي جديد و مدل مفهومي ، تحليل كمي و كيفي و ارزيابي مقايسه اي،  بومي سازي مدل ها و تكنيك ها و اجراي عملياتي روش هاي پيشنهادي مي تواند ملاك عمل باشد.
١٣٩١/١٢/٢٦
انتخابات انجمن مهندسي صنايع ايران
دكتر مهدي فتح اله در انتخابات دور جديد انجمن مهندسي صنايع ايران به عنوان عضو هيات مديره انجمن برگزيده شد.
١٣٩١/١١/٢٥
نشست خبري آقاي دكتر فتح اله رييس موسسه مطالعات وپژوهش هاي بازرگاني
رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني:
اجراي نهضت کاهش قيمت تمام شده برمبناي برنامه راهبردي از سال 90 آغاز شده و تا سال 95 ادامه مي يابد
١٣٩٠/٠١/١٦
مشارکت موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در تدوین نهایی طرح آمایش تجاری
وزیر صنعت معدن و تجارت خطاب به دكتر مهدی فتح اله، رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با بیان اینکه طرح آمایش تجاری مسیر کامل یک تجارت خارجی و داخلی شامل به تحرک در آوردن تولید، ساماندهی توزیع، مدیریت صادرات و واردات را در نظر می‌گیرد، عنوان کرد: فعالیت تجاری تنها به معنای خرید و فروش کالا نبوده بلکه به مفهوم استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های تجاری با هدف تولید ارزش افزوده است.
 
١٣٨٩/١١/١٦

<١٢

طراحی وب سایت © آبادیس