وب سایت رسمی دکتر مهدی فتح الله
آخرین اخبار
پایان دوره مسئولیت کاری اینجانب به عنوان عضو هیات مدیره شرکت فولاد کویر دامغان 1397 الی 1402
١٤٠٢/٠٣/٢٣

طرح استقرار نظام حکمرانی داده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان
حکمرانی داده مجموعه ای از اصول و قواعد هستند که چارچوب های مدیریت منابع داده را به عنوان یکی از ارزشمند ترین دارایی های کسب وکارهای امروزی مشخص می کنند. این اصول عموما بر تعیین بایدها و نبایدهای مرتبط با مدیریت داده ها، قواعد مرتبط با جریان داده ها، تحقق استانداردها، بهبود کیفیت داده ها، حفاظت از داده ها و امنیت اطلاعات و امثالهم تاکید دارند. این امر به عنوان پیش نیازی اساسی برای تحقق اهداف داده محوری، تحول دیجیتال، هوشمند سازی و انقلاب صنعتی 4 در کسب وکارها ضروری است. 
١٤٠١/١٢/٢٨

برگزاری دوره های اموزشی حکمرانی داده
Data Governance
 
١٤٠١/٠٧/١٨

توسعه صنعتی مستلزم ارتقای سطح دانایی است
١٤٠١/٠٧/١٨

نشست انقلاب صنعتی چهارم و سیاست های توسعه صنعتی ایران
١٤٠١/٠٧/١١

انتشار کتاب جدید ISO21001 سیستم های مدیریت سازمانهای اموزشی
 این استاندارد بر سیستم­های مدیریت سازمان­های آموزشی و همچنین تاثیر آن­ها بر فراگیران و سایر طرف­های ذینفع مرتبط تمرکز داشته و یک رویکرد فرایندی را برای توسعه، پیاده­ سازی و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت سازمان­های آموزشی جهت ارتقای رضایت ذینفعان از طریق برآورده کردن الزامات نظام های کیفیت ترویج می­دهد.
١٣٩٨/١٢/٢٧

انتشار کتاب سیستم های مدیریت مقابله با رشوه خواری ISO37001
کتاب سیستم های مدیریت مقابله با رشوه خواری به عنوان یک الگوی سیستماتیک برای مبارزه با بی عدالتی های اقتصادی توسط سازمان بین المللی استاندارد در قالب استاندارد ISO37001  منتشر شد که با توجه به اهمیت موضوع به همت همکاران بنده به فارسی برگردانده شده است امید است نگاه نظام یافته به این پدیده زمینه جلوگیری از بروز فساد را در عرصه مسایل اقتصادی و اجتماعی به نحوی کاربردی فراهم سازد. 
١٣٩٨/٠٩/٢٣

خاتمه مسئولیت ریاست دانشگاه ازاد واحد های غرب استان تهران
درتاریخ 11 شهریور 98 استعفای اینجانب مورد پذیرش قرار گرفت و مسئولیت اینجانب از سمت عضویت درهیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران و نیز عضویت در شورای گسترش دانشگاه و نهایتا سرپرستی دانشگاه ازاد اسلامی واحد های غرب استان تهران شامل شهر قدس- ملارد و صفادشت به اتمام رسید 
١٣٩٨/٠٦/١٦

اخذ تندیس نقره مدیر تخصصی لجستیک در دومین دوره جایزه ملی لجستیک ایران
بدنبال برگزاری دومین دوره جایزه ملی لجستیک ایران در سال 1393 اینجانب مفتخر به اخذ تندیس نقره مدیر تخصصی لجستیک کشوری گردیدم . امید است برگزاری این رویداد علمی منجر به توسعه و رونق هر چه بیشتر دانش علمی و تجربیات حوزه لجستیک و زنجیره تامین در کشور گردد
١٣٩٣/١١/١٥

برگزاری مراسم تودیع اینجانب
برگزاری مراسم تودیع و معارفه دکتر مهدی فتح اله 
روز 25 مرداد 93 بعد از حدود 3 و نیم سال طی حکمی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت مسئولیت اینجانب در سمت رئیس موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی خاتمه یافت. طی این مدت اقدامات خوب و با ارزشی در موسسه با همت همکاران مجموعه انجام پذیرفت و تجربیات با ارزشی برای اینجانب فراهم گردید. و از همه مهمتر دوستان خوب و دانشمندی پیدا کردم.
١٣٩٣/٠٥/٣١

١٢>

طراحی وب سایت © آبادیس