وب سایت رسمی دکتر مهدی فتح الله
نشست خبري آقاي دكتر فتح اله رييس موسسه مطالعات وپژوهش هاي بازرگاني
نشست خبري آقاي دكتر فتح اله رييس موسسه مطالعات وپژوهش هاي بازرگاني
رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني:
اجراي نهضت کاهش قيمت تمام شده برمبناي برنامه راهبردي از سال 90 آغاز شده و تا سال 95 ادامه مي يابد

منبع خبری: http://www.itsr.ir/InfoDetail.aspx?InfoID=1865
١٣٩٠/٠١/١٦

رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني:
اجراي نهضت کاهش قيمت تمام شده برمبناي برنامه راهبردي از سال 90 آغاز شده و تا سال 95 ادامه مي يابد
 
براساس زمانبندي صورت گرفته براي نهضت کاهش قيمت تمام شده، بيش از  20 دستگاه و مجموعه دولتي بايد از سال جاري نسبت به اجراي طرح هاي کاهش قيمت تمام شده خود اقدام نمايند.
رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران گفت: پس از تصويب کليات طرح نهضت کاهش قيمت تمام شده در کميسيون اقتصادي دولت، مقرر شد تا پايان سال 1391، 30 طرح  اولويت‌دار در دستور كار قرارگيرد.
مهدي فتح‌اله ادامه داد: اهميت و زيرساختي بودن طرح ها  مهمترين شاخص تعيين پروژه هاي  اولويت‌دار براي اجراي اين نهضت بوده است.
فتح‌اله افزود: با تاکيد وزير بازرگاني براي تحقق و اجراي هرچه سريعتر اين طرح‌، انتظار مي رود برنامه‌هاي تدوين شده با جديت دنبال گردند.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به همسو بودن اين طرح با قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، هماهنگي‌هاي لازم با کارگروه طرح تحول صورت گرفته تا برنامه‌هاي نهضت با هماهنگي طرح تحول اقتصادي به مورد اجرا گذاشته شوند.
رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني با بيان اين مطلب که در حال حاضر ميزان بهره‌وري در کشور بسيار پايين است تصريح کرد: با اجراي اين طرح مي‌توان ضمن افزايش بهره‌وري و استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود، قدرت رقابت محصولات داخلي را نيز بالا برد. 
فتح‌اله، تامين منابع مالي را يکي از الزامات اجراي اين طرح دانست و خاطرنشان کرد: يکي ديگر از طرح‌هايي که در اين موسسه پي‌گيري مي‌شود، طرح آمايش تجاري است که يکي از اولويت‌هاي وزارت بازرگاني در سال جاري محسوب مي‌شود.
وي با تاکيد بر عزم جدي وزارت بازرگاني براي توسعه زيرساختهاي تجاري کشور و حمايت‌هاي نمايندگان مجلس از طرح آمايش تجاري گفت: با اجراي اين طرح دستيابي به اهداف ترسيم شده در سند چشم‌انداز و رسيدن به توسعه پايدار تسهيل خواهد شد.
مهدي فتح‌اله، در پايان، برگزاري جشنواره ملي کاهش قيمت تمام شده را از برنامه‌هاي در دست اقدام موسسه مطالعات وپژوهش هاي بازرگاني اعلام کرد و ادامه داد: اين جشنواره در شهريور ماه سال جاري، با حضور 60 بنگاه اقتصادي و صنعتي به منظور به اشتراک‌گذاري تجارب در زمينه کاهش قيمت تمام شده برگزار مي‌شود

طراحی وب سایت © آبادیس