لیست موضوعات تحقیق کلاسی دانشجویان کارشناسی ارشد صنایع درس طراحی و توسعه محصول 1- راهبرد به تعویق انداختن در تولید postponment 2- راهبرد پیمانه ای modularity 3- راهبرد مشترک سازی commonality 4- توسعه خدمات جدید NSD 5- توسعه کسب وکار جدید NBD 6- مدیریت دوره عمر محصول PLM 7- استاندارد سازی محصولات / قطعات 8- پلتفرم مشترک 9- استراتژی توسعه محصول جدید 10- معماری محصول / طراحی محصول 11- مدیریت ریسک توسعه محصول 12- اقتصاد تنوع 13- طراحی برای متنوع سازی DFV 14- طراحی برای تولید / طراحی برای مونتاژ DFM/DFA 15- متناسب سازی انبوه MASS CUSTOMIZATION 16- مدلهای توسعه فناوری / توسعه محصول 17- توسعه نام و نشان تجاری محصولات جدید BRANDING 18- فرایند های توسعه محصول /خدمت 19- بسته بندی محصول 20- تجربیات توسعه محصول / خدمت 21- طراحی به کمک کامپیوتر / تولید به کمک کامپیوتر CAD/CAM 22- راهبردهای ETO/ATO/MTO/MTS 23- الگوی توسعه کسب وکار های START UP 24- الگو های توسعه مراکز شتابدهی ACCELERATOR 25- راهبرد های متمایز سازی در توسعه محصول 26- طراحی برای تعمیر پذیری 27- نرم افزار های توسعه محصول 28- مدل های سنجش تشابه / عدم تشابه محصولات 29- بازار یابی محصولات جدید / خدمات جدید 30- بخش بندی بازار محصولات و خدمات MARKET SEGMENTATION 31-موقعیت یابی محصول PRODUCT POSITIONING 32- متمایز سازی محصول PRODUCT DIFFERENTIATION 33- استراتژی قیمت گذاری PRICING STRATEGY منبع خبری: - ١٣٩٤/٠٦/٢١ |